Literature

امریتا کا ساحر کے نام آخری خط

amrita-pritam-sahir-ludhianvi

”میرے محبوب ویسے تو جب بھی کوئی نغمہ لکھنے لگتی ھوں ، مجھے محسوس ھوتا ھے میں تم کو خط لکھنے لگی ھوں ۔۔ لوک گیتوں کی گوری کبھی کوؤں کو قاصد بناتی ھے، اور کبھی کبوتروں کے پیروں میں پیغام لپیٹ دیتی ھیں ۔پرانے وقت اب گزر گئے ، جب کوئی برہن سر کے پراندے سے دگاگہ توڑتی تھی اور کسی جاتے راہ گیر کے پلو سے باندھ دیتی تھی ۔

وہ لوگ خوش قسمت ھوتے ھیں جو کسی چٹھی رساں کے قدموں کے سراغ لیتے ھیں ۔مگر جب ۔۔ کسی کو خط ڈالنا ممکن نہ ھو تو اس وقت صرف ھوایئں ھی رہ جاتی ھیں جن کے پلو میں کوئی پیغام باندھ دیں ۔۔ کوئی میگھ جیسے کالی داس کا نامہ بر بن گیا تھا ، میرا ھر نغمہ میرا ایک خط بن گیا ھے ۔۔”

“مجھے یاد ھے جب میں نے پہلے تمہیں لکھا تھا ، ایک بیگانہ گاؤں تھا اور میں سوچنے لگی تھی کہ گاؤں بیگانہ ھے مگر تم کیوں بیگانے نہیں ” ایک دن میرے گھر کی دہلیز کو تمہارے قدموں نے چھوا ۔۔ میں نے تمھاری آواز سنی تو مجھے محسوس ھوا ،، جس ھوا میں تمھاری سانس ملی ھے اس میں ایک مہک آنے لگی ھے

ایک دن تم آئے ، تمھارے ھاتھ میں کاغذ تھا ، میں نے کہا پڑھ کر سناؤ‌ گے ؟ اور تم نے اپنا نغمہ پڑھ کر سنایا۔۔ مجھے محسوس ھوا کہ تمھاری آواز جیسی میں نے کبھی آواز نہں سنی ۔۔ تمھارے نغمے جیسا میں نے نغمہ نہیں سنا ۔۔ ” میں پھر آ ؤنگا ” یہ زندگی میں تم نے پہلا قول دیا تھا ۔۔ مجھے زندگی میں تمھارا پہلا خط ملا ” میں تیس تاریخ کو آؤنگا ۔۔ مجھے لگا جیسے میرے انتظار میں تمہاری ایک ھی سطر نے رنگ بھر دئے ” پھر کبھی تمھارا خط نہیں آیا ۔۔

میرے محبوب میں آج تمہیں آخری خط لکھ رھی ھوں ۔۔ اس کے بعد کبھی نہیں لکونگی ۔۔ اور جب تم میرے جنگلی گیتوں کو پڑھو گے تو یہ نہ سوچنا کہ میں تمہیں خط لکھنا بھول گئی ھوں ۔۔ میں ان ھاتھوں سے صرف جنگلی گیت لکھونگی اور ایک نئی صبح کا انتظار کرونگی جو سیاہ نظام کو بدل دے ۔۔دنیا کے اس نظام کو بدل دے جو شکاریوں اور لیٹروں کو پیدا کرتا ھے اور اگر میری زندگی میں وہ نئی روشن صبح آئی تو میں تمہیں اپنے پیار کا سنہری خط لکھونگی ۔۔

ہاں تو میں کہ رہا تھا لازوال محبتیں نہیں مرا کرتی۔۔۔


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s